Hamlet.

2008-01-11 @ 13:29:27

 

Kom precis hem, fick sluta tidigare idag. :)
Ska snart börja på min källkritiska analys och sedan börja fila lite på frågorna till pedled arbetet, manligt och kvinnligt. Gjorde inget utav testen tidigare idag, orkade inte.

Idag hade vi världens underbaraste engelska lektion, den var skit rolig. Som Karro sa, sånna lektioner är roliga. I was the picture girl. Sedan ritade vi av Anna ... eller Aho gjorde det, jag fick rita näsan. Det var också just det som Karro tyckte stämde mest in på Anna. :)
Det enda trpåkiga var att man fick ytterligare en sak som måste skrivas i helgen. Ska skriva om Shakespeare och hans verk. :/

Men men, IBM, man.




       
Kommentarer
Postat av: Aho

Ska jag intervjua folk över helgen? måste det vara färdigt så snabbt? :o

haha, jag tycker Anna ska ha den bilden som profilbild på olika communitys!

2008-01-11 @ 13:41:22
URL: http://alchera.blogg.se
Postat av: Jenny

Hahaha, visst borde hon? ;D
Nja, det ska vara klart tills på fredag och så ska vi göra klart allt på måndag. :/

2008-01-11 @ 14:58:09
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback