HAHAHAHAHA, synd Karin.

2008-01-14 @ 08:58:05
Har svenska just nu, satt inne i klassrummet och väntade på att Annie skulle babbla klart om allt. Såg då att jag hade fått ett sms, hoppades på att det avr från någon kompis men efter ju mer Annie babblade desto säkrare blev jag på att det var ifrån comviq som bara ville berätta att mitt comviq kompis skit är slut.
Men det var det inte , det var ett sms ifrån Karin som mig att inte göra narr av henne pga det som hon nu skulle berätta. Såklart att jag inte skulle göra det! :O

Tydligen så skulle Karin sätta sig på tunnelbanan, hon fick syn på en gemensam kompis som vi just nu kallar för Z. Det fanns en ledig plats mittemot Z, så Karin satte sig där. Men Z reagerade inte på att det var Karin eftersom Z var fullt upptagen med att läsa en tidning. Elak som Karin är så satte hon sin påse på Z's fötter, för att få uppmärksamhet. Karin som var jätte glad över att få träffa Z och tyckte att hon varit lite busig kunde inte låta bli att le, troligen hade hon lika fult och stort leende som första gången jag såg henne. Till Karins förskräckelse och min glädje så upptäckte Karin att det inte alls var Z, det var itne ens samma kön på personen.

Karin, sancka om att vara dum.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback