"Gullungen"

2008-01-29 @ 07:27:36
Försov mig rikitgt ordentligt idag, var jätte stressad. Sminkade mig på 11 minuter, vilket är väldigt snabbt för mig. Vet alla som känner mig. Sedan var det bara att slänga sig ut i köket för att fixa en snabb frukost, men som tur var så upptäckte jag att även pappa försovit sig idag. Så nu har jag tio minuter extra på eftersom jag får skjuts ut till bussen av honom.

Inte fan heller skrev den dära gullungen något inlägg i sin blogg heller! Var väl inte så oväntat, men ändå. Har man sagt något ska man hålla det. Något jag borde insett att Karin inte kan klara av. Aja, hur som helst så är jag arg .... på riktigt.

Jag verkligen sakanar att ha en serie som jag följer, precis som jag haft de senaste veckorna. Tror jag ska låta datron stå på hela dagen, för att förhoppningsvis, emot alla odds ska ha en Sinbad season1 när jag kommer hem. Det är riktigt pinsamt, men det finns inget bättre än Sinbad! och den här gången mer menar jag det verklligen. Har i stort sett sedan serien togs bort från tv sörjt och letat efter dne på något annat sätt, och den togs bort när jag gick i ettan eller så. Efter kanske 9 år av tjatande så fixade Danne den till mig i höstas, men sedan tog han bort den när jag hade kollat igenom det en gång. Snacka om att jag blev sur.
Så håll tummarna nu.

Ska väl leta upp några kläder att byta om till. IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback