fotboll & Schallemärkt.

2008-01-20 @ 20:00:48

Ja, rubriken säger i stort sätt allt. Tittar just nu på afrikanska mästerskapen med schalle märket i ansiktet. Har precis badat, riktigt skönt.

Imorron är det skolan igen då, och engelska redovisning. Usch, vet inte nes vad jag ska säga eller när jag ska säga det. Spanska har man också, och svenska .. och matte! Usch, har inte räknat något av det som alla andra gjorde i torsdags, och troligen fick vi i läxa att göra alla de sidorna. Ja, det är ungefär så min dag ser ut imorron.
Kom också precis på att den dära killen kasnke åker samma buss som mig imorron. :/

Men det är inte bara negatvia saker som sker imorron, även om de är betydligt fler så finns det något som väger upp dem. Nej, det är inte Prison break. Elfenbenskusten spelar kl 18:00. Det betyder EBOUE! :D Längtar. : )

Ska ta bort Schalle märket nu, skriver kanske senare.
 IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback