Första idrottslektionen idag.

2008-01-10 @ 07:30:44

Världen är verkligen full utav klockrena människor när man väl börjar titta. Under den senaste tiden har jag verkat få ett flertal idoler, först kom Daniel Breitzholt och sen Niklas Wikegård, iaf utav de nya. Menningen med detta lilla inlägg var egentligen att Citera ytterligare en utav de härliga männsikor som finns där ute.

Idag är det Mojjoe, han är verklilgen så rolig. Idag skulle han uppträda på en skola. Så när han kom in i klassrummet och utbrast hej, utan att få respons så blev han tvungen att fixa till situationen.

Mojje: "HEJ!"
....
Mojje: "Då ska nu säga hej."
Barnen: "HEJ!"
Mojje: "Jag älskar när publiken är spontan."

HAHAHA, det kan man kalla sköning. Nej, nu ska jag återgå till min frukost. Shit, kom precis på att jag måste packa ner gjympakläder också. Ska vara med på gymastiken på riktigt idag för första gången med denna klass. Man får väl se hur det går.
IBM, man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback