EvenwhenyouletmedownIforgiveyou.

2008-01-12 @ 15:26:01

Herregud, är klockan bara tre! :O Har varit vaken sedan kvart över åtta. Hade planer på att gå ut och springa, läsa och skriva ett engelska arbete. Har också hunnit med. Lyckades gå ut och springa efter två och en halvtimmas metalpeppning, ska väl tillägga att det inte gick bra. Orkade inte ens springa min vanliga sträcka, och då tänker jag verkligen inte börja spela. När jag väl klarat av den så ska jag väl överväga vart man ligger konditionsmässigt.

Avslutade nyss ett telefonsamtal med Karin. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte vem som lade på i vems öra. Det blev lite konstigt. Vet inte heller just nu hur planerna ser ut för ikväll. Ska kanske leka med Karin, men det får man se.
Nu ringde hon upp igen. Hon klarar sig verkligen inte utan mig (a). Det andra samtalet avslutades nu med att hon ska ringa upp igen inom en viss tid. Som jag inte vet.

Försökte titta på Supernatural idag. Lyckaes titta på kanske fem minuter utav det första avsnittet, sedan stängde jag av. Texten funkade och jag orkade inte anstränga mig då. Blev också lite äckligt när mamman hängde uppe i taket död. Men gud vad söt bebis-Sam var. Hur som helst så ska jag lyckas kolla igenom den serien någon gång, när jag vågar, den verkar skit grym. Istället tittade jag på tre avsnitt utav Psych. :)

Nu ska jag läsa Stolthet och fördom, boken ska vara utläst på onsdag.  IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback