Den "sjukt braiga" överraskningen.

2008-01-25 @ 23:29:46

Jag har bara skivit tre inlägg idag! Seriöst, jag borde få något pris. Typ nobelpriset i litteratur, jag förtjänar verkligen det. TRE inlägg på en hel dag. Kan knappt fatta det själv.

Usch jag har verkligen inga bra vibbar inför Karins så kallade "helt sjukt braiga överraskning". Kan inte heller påstå att det blev bättre när hon frågade om hon fick dra in Bob i det hela. Med tanke på allt jag skrivit om henne och hennes Bob:ar genom åren så tror jag nog på ungefär vad det kommer handla om. Jag kan nästan föreställa mig henne framför mig när hon håller på med den dära grejjen. Sittandes där vid datorn och kan inte hålla sig garv. Tycker att hon är den smartaste i världen och kanske till och med försöker "ge igen". Men Karin, jag ska säga dig att det kommer krävas mycket för att få mig att sjunka till dina patetiska ageranden, förnekelser och yttranden "Det har aldrig varit något emellan oss och det kommer aldrig bli något" "Fast egentligen är det Jenny som tycker så." är bara några av de sakerna hon slängt ur sig för att försöka slippa pinsamheter. Men vem kan klandra henne? Fast jag ska ändå vara ärlig och säga att jag längtar till att få reda på vad det är. Hoppas det verkligen är något "Sjukt bra" ... eller åtminstone  lite bra, eller roligt. För mer kan hon knappats åstadkomma. För nu har hon gjort en alldeles för stor grejj av saken för att det ska vara ytterligare ett av hennes desperata försök att hitta på något roligt. Vad i helvete är det jag egentligen babblar om?


Snart kommer finnen hem!
image79
Saknar oss, tjejer. <3

Kommentarer
Postat av: karin

hahahahahhahaha :D

2008-01-26 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback