dagen som var idag.

2008-01-09 @ 17:52:42
Kom precis hem ifrån rehaben nu, är skit glad och pigg. Om det inte vore så mörkt ute så skulle jag lätt kunna gå och springa typ två mil känns det som.
Pratar just med Karin, och nej det är inte orsaken till min glädje.

Ska ta och sammanfatta min dag lite snabbt. Det hela började med att man total räknade fel igår när man ställde in klockan, och sedan gjorde jag samma sak när jag vaknade imorse. Men det är ändå förståligt eftersom man var så trött.  Men en sak jag är väldigt stolt över är att jag imorse satte världsrekord i snabbast tid att göra sig iordning till skolan. Sminkade, klädde på mig och åt frukost på 32 minuter! Helt otroligt! Är jätte stolt.
Sedan bar det av till skolan, började 10:40 med spanska och favorit läraren Javier. Sedan hade man lunch och svenska. På svenskan hade vi "läxförhör" på Stolthet och fördom, det gick skit.

Ska snart äta och sedan ska jag göra pedleden ... eller räkna matte. Fan måste ju räkna idag .. :/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback