Dag nummer 2

2008-01-08 @ 17:14:09
Har precis avslutat ett 32 minuters långt telefonsamtal med Karin. Det var riktigt plågsamt och ska aldrig göras om igen. Återigen så pratade hon om sina kompisa och vänner samtidigt som jag blev nänmd som hennes förra klasskamrat, ord kan inte berskriva hur sårad jag blev. Det skedde faktiskt vid ett antal tillfällen, vilket KArin kan intyga på eftersom jag började gråta ibland.

Hur som helst var dag nummer två på denna termin, om man nu kan säga så eftersom vårterminen börjar nästa vecka, avklarad. Den var väl ungefär som igår, fast med lite mindre skratt. Vi fick en ny uppgift på pedleden som ska vara klar på fredag, så ska snart skriva den. Sedan fick vi några matte stenciler som vi ska kunna tills på torsdag, för då ska vi ha förhör på det tydligen.
På latinen roade jag och Mickis oss genom att spela in filmer, något som blivit allt vanligare för oss under tråkiga lektioner. Idag tittade till och med Sara lite snett på oss och skrattade.

Pratar just nu med Challe på msn CPLYCKA! och några till såklart, men de är inte värda att nänma.
Ska försöka leta upp några goda kakor nu, är hungrig. IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback