Aja baja Karin.

2008-01-22 @ 07:20:26
Morgon igen! Så härligt underbart ... Äter en otroligt god macka just nu och funderar på alla mornarns stora mysterium, vad ska man ha på sig idag? Det får mig att börja önska mig en ny garderob.
Nu på morgonen har jag mänk med L.O. Jippie, vad roligt. Börjar en kvart senare, så jävla onödigt. Så jag komemr få sitta i skolan i en halvtimma innan lektionen börjar. Hoppas att det är max lika många som åker bussen diag som det var sist, och hoppas man får en plats bredvid Natta. ( :

Jag kom på en sak igår, eller egentlien var det Anna, det är februari snart. Då är det bäst att man börjar bestämma sig för som kommer ske den 8:e, eftersom den första planeringen som vanligt sket sig. :/
Nu kom jag också på att jag är sur på Karin. Varför vet jag inte riktigt, tror det var för hennes anklgelser som hon slängde ur sig igår mot moig, utan någon som helst bevis.

SNART ÄR DET TORSDAG! :D
image70
Saknar sig finnen. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback