Varm choklad & grädde.

2008-02-14 @ 17:08:49
Det första jag gjorde när jag kom hem var att vispa grädde och värma choklad. Mmm.. livet kan vara underbart ibland.

Skolan idag var helt okej. Som jag redan förutspått så var Johanna och Mickis på dåligt humör. Den allra roligaste lektionen idag var svenskan, oväntat! Vi gjorde nämligen inte någon tråkig argumentationsövning som hon hade tänkt innan. Nej, istället fick vi pyssla. Så hela klassen satt och gjorde alla hjärtans dag kort till varandra och skrev dikter. En del läste upp dem och de var alla riktigt fina och bra. Speciellt Henric's eftersom han hade skrivit en till hela klassen. Jag fick fem stycken, allra gulligaste var Mickis.
Efter det flöt dagen på som vanligt. Det blev tyvärr ingen riktig sockerkick på latinen, men det kom en liten efter den då jag och Mickis var på väg till bussen.

Nu ska jag dricka varm choklad och kolla på Drake & Josh, sedan är det matte som gäller.
Imorron är det fredag! : )

image123
Korten man fick, syns inte så bra men de var jätte fina.
Kommentarer
Postat av: Mickis

Jennyyy du måste ju skriva ner latintexten också! :D
Puss på dig flatgrunken!

2008-02-14 @ 17:51:19
URL: http://michams.blogg.se
Postat av: Angelica

Vad söta kort!! :D

2008-02-14 @ 23:53:38
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback