Up Periscope

2008-02-04 @ 15:55:52
Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta på Up Periscope på högsta volymen. Har haft den på hjärnan hela dagen.

Dagen känndes faktikst väldigt kort idag, kortare än vad den brukar. Som vanligt så kändes det som en evighet i skolan och man verkligen plågades när man satt på rasten mellan svenskan och spanskan och tänkte på hur långt det var kvar innan man skulle sluta för dagen. Men efter spanskan så kom matten, som faktiskt flöt på rätt så bra. Vi hade en jätte lång genomgång, men den kändes inte så lång. Sen gick jag och Anna och köpte kladdkaka i cafeterian och sen var det bara en kvart kvar av lektionen.
Efter matten var det engelska som gick rätt så snabbt när vi väl började arebeta. Jag läste klart kaptielet som skulle vara utläst tills idag och sedan var det bara att gå till centrum med Johanna och vänta på bussen. På bussen snackades det bland annat om dagen som infaller om exakt en vecka.
När jag sedan gick av bussen så undrade jag varför jag redan var hemma. Kändes som det var någon timma sedan jag åkte ut från infarten.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Drake & Josh. Sen ska jag väl tvätta bort alla konstverk som jag fått målade på händerna och hela vänster armen och sedan är det bara att plugga peddo.
IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback