The Hollywood ending it never came easy.

2008-02-17 @ 16:12:50

Har precis kollat klart på alla säsonger av Drake & Josh, iaf de jag har. Har kommit på att Drake har en lila tröja som han använder väldigt mycket, iaf i serien. Känns faktiskt lite sorgligt att jag inte kommer kunna titta på fler avsnitt. Visserligen är det bara att titta om på alla de jag har, vilket jag garanterat kommer göra flera gånger om. Men jag har ju faktiskt en film med dem också som jag inte kollat på. LYCKA! Haha, den måste man spara till ett speciellt tillfälle.

image125


Ska snart äta och efter det blir det matte. Sedan ska man väl börja med svenskan eller engelskan. Får se om jag orkar göra klart engelskan tills imorron.

Aja, har ett Psych avsnitt att kolla på. Den serien tog tydligen också slut i fredags i USA. Usch, det kommer bli en lång väntan.

IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback