Tack mamma!

2008-02-27 @ 15:45:07

Kom precis hem från en massa olika saker.

Dagen började med ett besök på hos Lena, och hon konstaterade att det är nu över. Det blir ingen mer rehab. JIPPIE! På vägen hem så sa mamma något som även jag kände. På ett sätt så är man glad över att det nu är över, men på andra sidan känns det nästan lite sorligt eftersom vi inte kommer åka dit något mer.

Efter rehaben åkte vi hem och åt och sedan begav vi oss mot Kungenskurva för att kolla på skor. Jag älskar skopunkten där. Jag får verkligen panik av att kolla gå i skoaffärer för länge, men inte i den. Dessutom så hittar man alltid något där, vilket jag sällan gör i någon annan skoaffär. Besöket där slutade med fyra par skor och sedan ett par till på Din sko. Älskar mamma för det.

Sedan tog även en snabb sväng in på Marjhits (H&M), eller hur det nu stavas. Där fick jag en tröja och ett linne.


När vi sedan kom hem sa mamma att kläderna som vi skickade efter hade kommit och jag övertalade henne att vi skulle åka och hämta dem. Har precis provat klart dem nu och ska prova skorna igen.

Tack så mycket mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback