Succer.

2008-02-19 @ 18:42:51

Nu är man så där underbart glad igen. Rehaben idag var verkligen underbar. Lena körde hårt med mig och det var riktigt jobbigt i slutet för konditionen. Kände av förkylningen. Efter träningen så frågade hon hur jag känner mig i låret och jag svarade att det kändes jätte bra. Så vi bestämde att nästa gång ska vi göra några tester, och visar dem inte något som verkligen är helt oväntat och nästan omöjligt så kommer det vara sista gången för den här skadan på rehab. Så skönt, då kan man äntligen börja fokusera på fotbollen. Om jag nu ska börja igen.  

Har fortfarande svårt att bestämma mig för om jag ska fortsätta på den eller börja på något nytt. Men troligen blir det fotboll eller inget alls. Förhoppningsvis fotboll.


Ska snart sätta på badvatten, ska bada idag igen. Mys. Tror jag ska ta med mig boken då också, fastnade faktiskt för den idag igen. Sedan är det fotboll på tv. Mamma och jag var som sagt inne i affären på vägen hem för att köpa lite saker. Lyckades då övertala henne att köpa en kladdkaka, som vi ska äta till matchen. Mmmm ... ( :

Men nu ska jag fixa lite saker. WOSHA.

Haha, vände mig precis om och såg Anna's present som hon fortfarande inte fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback