Panic!

2008-02-16 @ 10:15:47

Håller på att drabbas av panik. Ska hålla ett argumenterande tal på onsdag, och jag har ingen som helst aning om vad jag ska prata om. Vad ska jag ta mig till? Dessutom har man matteprov på måndag och tisdag och som det känns nu så kommer det gå skit.

Folk undrar varför så många ungdomar mår psykiskt dålig och varför de är så stressade och pressade. Är det verkligen så svårt att lisat ut det? Lärarna verkar ju tro att skolan är ens liv. Först går man varje dag till fyra, kommer hem och då har man en massa läxor och prov att plugga inför. En annan sak som också irriterar en är hur lärarna aldrig lyckas sprida ut allt så man inte får fem saker till en vecka och sen går det två månader utan ett skit. Nej, usch skolan är inget bra ställe. Usch.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback