Nästa, gymmet!

2008-02-26 @ 08:16:57

ÄNTLIGEN ÄR DENNNA DAG HÄR!
Pratade precis med Karin. Hon har inte försovit sig, det enda som kan skjuta fram våra planer är nu om hon missar bussen.

Helt ärligt så tänkte jag på mitt och Karins lilla äventyr igår. Började nästan ändra mig, och var nära att ringa upp och ställa in det. Men sedan insåg jag att om jag nu gjorde så skulle jag ångra mig. Dessutom är det så otroligt skönt att träna, speciellet efter träningen. Den härligaste känslan i välrden! Man blir så stolt och glad över sig själv.

Nu ringde hon igen. Hon har tydligen ingen vaäska att packa i nu. Pucko, du skulle ha packat igår. (a) Dessutom tror hon att hon kommer missa bussen nu, det var ju verkligen så oväntat.
Aja, nu kan inte jag skriva längre. Måste göra mig iordning. ( :
IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback