Morgonsplanering.

2008-02-02 @ 10:53:00
Återigen morgon och man är på sitt allra bästa humör. Morgon har varit nästan så bra som den kan vara, men nu är det dags att ta tag i det tråkiga, men dock nödvändiga. Ska snart sätta igång med pluggandet inför pedledprovet som är nästa vecka. Men komemr ha en morot framför mig hela tiden. Det passets morot är nämligen det allra senaste pysch avsnittet som precis kom hem.
Sedan måste man även räkna lite matte ... och sen ännu mer pedled.

Sen är det dags att fundera ut vad som kommer ske ikväll. Känner mig faktiskt väldigt taggad på att hyra en film eller så, men då måste man ju ha någon att kolla på filmen med. Aja, jag får se hur det slutar.
Det kanske bara blir ett Drake and Josh marathon, om serien är så bra som jag kommer ihåg att den var.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback