Morgon bloggning.

2008-02-22 @ 09:50:37
Kände mig mycket bättre när jag vakande imorse, efter flera timmars nattsömn utöver det man egentligen ska sova så känner jag mig nästan helt frisk. Känner mig mycket piggare än vad jag gjort den senaste veckan. Men man får se hur det blir med det senare.

Det första jag gjorde när jag gick upp var att starta datorn och kolla på trailern igen. Garvar lika mycket varje gång. Har så höga förväntningar på den filmen, och tror helt ärligt att filmen kommer vara ännu bättre.
Har märkt nu under den senaste tiden att min humor blivit så mycket sämre sedan jag började kolla på Drake & Josh. Men nu är det så mycket roligare nu eftersom man garvar åt nästan allt.
Tror jag ska kidnappa Karin en kväll och tvinga henne att se åtminstonde de två första säsongerna. Hon skulle dö av garv, annars slår jag henne.

Nu ska jag fixa något att äta. ( :
IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback