Min arm är helt död.

2008-02-15 @ 17:14:07
Dagen idag var väl som vilken annan dag, fylld med en massa tokigheter och sånt.
Den började med ett påhopp ifrån Mingis, hon sa att hon funderade på att skaffa en blogg bara för att skriva allt emot mig. Ja, Pingis om du vill det så skulle jag iaf tycka det vore jätte kul. ( :
Innan engelskan gick Mingis hem, stackare. Vi fick sluta 20 minuter tidigare från den lektionen eftersom det skulle vara basketmatch och laget bestod i stort sätt endast av flickor från våran klass. Matchen slutade med överlägsen vinst för Östra/ Haga haninge.
Sedan hade vi pedled, som idag var en otroligt lång lektion. Vi skulle förberedda oss inför våran lektion som vi ska hålla samtidigt som Petra skulle prata om hur vi ligger till. Men eftersom jag och Challe itne vet vad vi ska ha för lektion så satt vi två och Anna mest och pratade.
Sedan hade vi idrott, och jag skämdes verkligen idag! Vi körde badminton och jag märkte då hur otroligt otränad jag är, eftersom jag fick träningsvärk efter tio minuter. Dessutom märkte jag hur jag förlorat all min bollkontroll. Jag kunde inte ens sevra, eller hur det nu stavas. Jag träffades inte ens bolljävlen! Men när vi väl kommit igång med spelet så flöt det på riktigt bra tycker jag, för att vara mig såklart.

Missade bussen precis eftrsom jag var tvungen att leta efter Johanna som tagit min mobil. Så bror kom och hämtade mig, vi åkte till MAXI där jag äntligen fick mina så efterlängtade ostbågar! LYCKA!
Snart är det middag. Sedan ska jag kanske räkna lite matte om jag orkar och sen göra mig iordning. Jag, Anna och Challe ska nämligen troligen hyra film och bara mysaelipysa ikväll. (:
IBM, man.

Om du inte sett det Mickis så har jag skrivit texten. "Julia har rymt".
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback