Kolsvart ute.

2008-02-05 @ 16:57:19

Ja idag var det programdag i skolan. Det var helt okej, hamnade i en bra grupp som bestod utav Johanna, Mickis, Anna, Aho och Carre från klassen och några andra från den andra NV-klassen.

Vi slutade kvart över tre vilket betydde att vi missade bussen. Så jag och Johanna gick till centrum där vi köpte choklad, sedan tog vi bussen till slutstationen och gick på den igen.

När man väl kommit hem tittade jag på ett avsnitt av Drake & Josh. Oväntat.


Det roligaste som egentligen hände idag var vid lunchen då jag, Aho och Anna satt och filosoferade. Sedan började det hela spåra ut när Eliana kom och jag och Aho fortsatte samtalet själva. Haha, vi kom på det perfekta tricket för att få killen att falla på första daten.
Ja, sen var ju Mickis framtidsplaner om bröstförstoring också ett rätt så roligt samtalsämne som under hela dagen återkom. Om jag känner henne rätt så kommer man få höra mer om det under den närmaste tiden.  


Fick även höra den glada nyheten att vi inte har någon historia imorron. SOVMORGON!
Nu ska jag plugga peddo, har prov på fredag. IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback