Känner mig rätt så duktig.

2008-02-11 @ 17:53:01
Har precis läst klart det kaptilet i Of mice and men som skulle vara läst i fredags. Har bestämt mig för att jag ska börja dricka te, så har gjort i ordning en kopp. Mamma tvingde mig förra veckan att köpa någon smak som jag trodde jag skulle tycka om, det blev forest fruit tea. Det luktar jätte gott, så än så länge känns det som ett lyckat köp.
Johanna påminde mig precis om världsbilden, så ska väl lägga in den nu.
Smakade precis på te:t. Fy fan vad äckligt te är. :/ Fattar inte hur folk kan dricka det. Men jag önskar verkligen att jag tyckte om det. Det låter så mysigt att dricka te, sen luktar det så gott också.


Min och Johanna's världsbild (syns inte så bra).

Kände mig iaf duktig när jag började skriva detta inlägg. Ska nog leta efter en mobil nu. ( :
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback