Info.

2008-02-11 @ 16:12:24

Ja, för er som är uppmärksamma, har bra minne och läser bloggen flitigt så har ni nog redan upptäckt att det inte blev något Farsta för mig idag. Trots att Mickis hade som önskan på spanksan att jag skulle åka dit med min morfar. De två första valen att åka dit med var upptagna och sedan kände jag inte så mycket för att åka dit ju längre dagen gick. Det får bli en annan dag.

Ska nu berätta två andra rätt så viktiga detaljer för er som är intresserade av mitt liv. Den första är att min kära JB just nu är på Birka Paradise kryssning. Så avundsjuk! Den andra är att Karinbarin har gått och blivit sjuk igen. HAHA!

Ska äta nu.

Kommentarer
Postat av: karin

hahaha superkul va?:D

2008-02-12 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback