If you open up your mind ...

2008-02-21 @ 20:06:52

If you open up your mind, see what's inside.
It's gonna take some time, to realize, but if you look inside, I'm sure you'll find.
Over your shoulder you know that I told you, I'll always be pickin' you up when you're down.
So just turn around




Börjar känna mig lite piggare nu. Men så brukar det framåt kvällen när jag är sjuk. Det är alltid som värst när jag vaknar och på eftermiddagen.

Sitter nu och lyssnar på lite Drake Bell och försöker få mig på bättre humör. Snart är det sportlov, åh underbara lov. Ska bli så skönt att vara ledig en hel vecka, och slippa skolan. Fast man har ju ändå lite plugg att göra. :/


image138
 

Seriöst Karin, jag brukar säga att du är dum. Men om man inte kan stava sitt egna namn så är har man verkligen något fel. Och försök inte nu att påstå att det var meningen, för det vet jag att det inte var.
Nu har det till och med gått så långt så att Danne hackar på dig då och då. Ibland blir jag till och med tvungen att försvara dig.
Ska nu säga det så alla vet: INGEN får hacka på min Karin, bara jag! Jag har patent på den dära bruden.
WOSHA.

Kommentarer
Postat av: K A R I N

men det var inte meningen (A)

haha ops.. va säger han då?

2008-02-21 @ 20:33:46
Postat av: Jenny

Tro mig, det vill du inte veta.

2008-02-21 @ 20:50:11
URL: http://jennhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback