I huvudet på Gynning.

2008-02-26 @ 21:23:47

Tittar just nu på I huvudet på Gynning. Jag vet inte riktigt vad det är som tagit åt mig. Förut så gillade jag verkligen inte henne, höll nästan på att spy varje gång jag såg eller hörde henne. Men så en kväll när jag var lite uttråkad så kom jag på att kunde kolla på det programmet och ha något att skratta åt samtidigt eftersom jag troded att hon var så patetisk.

Men jävlar vad överraskad jag blev. Det var ju jätte roligt, inte hahaha roligt, utan mer intressant roligt. Så nu har jag en helt annan bild av henne.

Jag vet inte vad jag riktigt ska säga, men nu så är hon inte längre den dära dumma blondinen som verkade helt störd längre.


image146 

Hon har en sån skön stil, det är bara rakt på. Inget bullshit, utan bara raka puckar. Påminner faktiskt lite om JB.
Nej, nu ska man återgå till tv-tittandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback