Historialektion.

2008-02-12 @ 10:03:01
Har egentligen historialektion nu, men Gunnar är inte här så vi har fått en uppgift att göra. Är klar med den, eller så klar som jag kan bli just nu. Gjorde dne på en kvart, den blev inte bra eller lång. Men eftersom vi inte fått några instruktioner på vad vi ska skriva om så orkar jag inte bry mig mer.
har ingenting att göra nu, vi börjar inte förens om 50 minuter.

Fan vad kallt det är ute, höll på att dö imorse när jag väntade på bussen. Fick som tur var skjuts ut till bussen av pappa., men kom lite för tidigt och bussen var försenad så det blev ett par minuters för lång väntan. Men kunde ju lyssna på musik, ÄNTLIGEN! så ska inte klaga för mycket.

ska väl underhålla mig själv genom att läsa andras bloggar. IBM, man.
Kommentarer
Postat av: Jonna Ahvander

SVAR : Hahaha bara för att du är jätte duktig på matte och jag var tvungen att räkna på fingrarna för att vara helt säker !

2008-02-12 @ 10:07:10
URL: http://ahvanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback