HALLELUJAH!

2008-02-11 @ 15:59:52
För er som är intresserade så ska jag börja med att berätta att alla de andra sakerna som jag laddade hem igår också var total skit. Förutom de som hette något med Drake & Josh. Det ena var tydligen en film och den anrda en skiva.

Dagen började med en svenska lektion som man lika gärna kunnat skippat. Fick inte en enda sak gjord. Satt med några tjejer och Mickisstalkern satt och snackade skit, eller mest var det vi tjejer som snackade och den dära killen bara antecknade det vi sa. Sedan hade vi en rast innan lunchen. TIll lunchan var det risgrynsgröt. ÄCKLIGT! Fast jag är faktikst riktigt stolt över mig själv, för jag åt faktiskt lite. (a)
Sedan hade vi spanska, och efetr det matte. Matten var verkligen hemsk idag! Ville titta på Drake & Josh, men kom på att man skulle bli stämplad som störd om man rätt som det är började asgarva under en mattelektion när ingen ens sagt något till en. Så det blev inget. :/
Sedan ahde vi engelska. Idag slog det mig att vi faktikst är väldigt effektiva under dessa lektioner. Vi hinner alltid med 100 saker på engelska lektionerna.

Under bussfärden hem hade man sällskap utav Johanna. Vi pratade om en hel del skit saker. Fick bland annat reda på hennes tankar och åsikter om det tillståndet som klassen nu är i.
Ska också nämna att idag var det riktigt underbart att gå hem från bussen. För första gången på kanske två månader kunde man lyssna på musik på rätt sätt. HALLELUJAH!
Ska snart äta mat och sedan ska jag läsa lite i engelskaboken. IBM, man.
Kommentarer
Postat av: Fridah

gröt e ju gott :)

2008-02-11 @ 16:27:14
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback