GC

2008-02-19 @ 14:28:31

Läste 70 sidor, vilket betyder nio kapitel. Vill så fort som möjligt läsa ut den boken så jag kan börja på en annan.
Blev nyss påmind av mamma att det är fotboll ikväll och imorron. Ska bli riktigt kul att titta på. Kom även på då att vi har fyra läxor tills på fredag. Men det kommer nog lösa sig, förhoppningsvis så hinner jag göra klart en ikväll. Den ena fysikläxan är jag nästan klar med och den andra gör jag på lovet. Det betyder att jag har gått om tid att göra engelska läxan imorron och på torsdag.

Ikväll ska jag be till gud att Annie's barn är sjuk imorron. Jag vill verkligen inte läsa upp talet, kommer knappats orka med det om jag nu går till skolan imorron. Just nu orkar jag knappt vara hemma ens en gång så det känns inte så säkert med någon skola imorron. Dessutom har mamma tvingat mig att gå på rehaben idag. Det enda som får mig att orka gå dit är tanken att det kanske inte är så många gånger kvar och det vore skönt att genomlida dem så fort som möjligt. Den andra orsaken är att mamma lovat mig att vi ska köpa juice på vägen hem. LYCKA!

image130 image131 image132


Natta frågade mig idag en väldigt bra fråga, hur jag kan komma på vad jag ska skriva. Jag har ingen aning. Skriver ner det första som dyker upp i huvudet. Oftast bara tråkiga saker som ingen bryr sig om, men det sköna är bara att få ut det ur en.
Ska kolla på tv nu. IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback