Försoning

2008-02-22 @ 16:15:47

Tittade nyss på Försoning. Efter ungefär halva filmen började jag undra vad det var som egentligen fick mig att titta på den, och var nära att stänga av den. Men eftersom jag hade hört från många av mina vänner att den var så bra så ville jag ändå se klart den. Ska säga det till alla er som börja kolla på den, stänga inte av! Det är slutet som gör filmen så underbart bra. Det är verkligen värt att sitta kvar och titta klart på den.
Vill skryta lite med att jag listade ut slutet när Robbie hamnade i militären.



Nu efter filmen så märker jag hur känslosam den gjorde mig. Började tänka riktigt ordentligt på en sak som egentligen tyngt ner mig i flera veckor nu. Nu vet jag inte vad jag ska göra för att få mig på bättre humör. Känner nästan för att bara börja störtgråta nu utan någon som helst anledning, tror att febern spelar lite in på mitt humör just nu. Känner nästan för att gå och sova, ska kanske prova det.
IBM, man.

image137
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback