Everyone would love me, if I could fool the world.

2008-02-04 @ 19:58:25

Usch vad deprimerande rubriken blev.


Well, hello let's go.
Everybody must know,
love's in my heart like a bomb.
It's blowing a song inside I'm singing.
Sunshine that your bringing now, and it makes me happy.


Happy, en känsla som jag känt av allt mer och mer under de senaste dagarna. Ja, en av anledningarna är ju såklart att man nu bara går och väntar på att helgen ska komma. (: En annan är väl att vi inte har några läxor, prov eller inlämningar att göra denna vecka, förutom peddon men den är lätt.

Men sen är det också det dära sjuka och nästan pinsamma. Har varit på världens bästa humör efter jag börjat titta på Drake & Josh. Vet att jag tjatar en hel del om dem, men de är verkligen så underbart klockrena!
Dessutom blev jag bara ännu gladare efter jag fått på Drake's album. Killen kan ju sjunga på riktigt. Sen blev jag också riktigt glad när Mingis skickade Over you. Med andra ord, jag har en riktigt lyckig musik period.

Haha, önskar att jag visste den riktiga  orsaken till mitt humör.



image95
Tänkte på dig idag. Hörde en dikt som handlade om en person som beskriv sin vän som sitt allt.
Kommentarer
Postat av: karin

jag vet den riktigt orsaken ;)

2008-02-04 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback