Ett tvingat inlägg.

2008-02-06 @ 12:07:44
Siter nu i skolan. Har haft en spanska lektion som var som vanligt ganska slapp. Har nu lunch och sedan svenska, sen är det slut för idag. Eller har rehab senare ikväll.

Blev tvingad av Mingis nyss att skriva ett inlägg eftersom hon sitter bredvid mig och rättar sin bokanalys som skulle vara inlämnade för några veckor sedan. Känner mig riktigt duktig för jag har redan lämnat in den. ( :
Ska nu inte göra Mingis och Mickis besvikna genom att itne nänma den lilla incidenten som skedde idag i matsalen. Vi hade precis anlänt till matkön och diskution handlade om Mickis lilla stalker som ska spendera en skoldag med henne nästa måndag. Mickis började då snacka om att hon har honom som i en ask och uttryckte sig med orden "Jag har honom kroken på svansen". Migis reagerade som vanligt, tittade snett på henne för att sedan rätta henne "Det heter jag har honom lindad runt mitt finger". Sedan blev det lite skratt och efter det hoppade bägge två på mig genom att släng ur sig komentarer som "Det här kommer Jenny skriva i sin blogg". ja som sagt, jag akn itne göra er besvikna. men faktum är att om ni inte har påpekat det så hade det ldigr stått här.

Fan vad jobbigt, har återigen en låt hjärnan. Dock inte den som jag brukar. Men det är en låt från samma artist. Så dagens låt är: "Do what you want" med Drake Bell, inte så oväntat.
Aja, nu tog insperationen slut. Skriver senare. IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback