en lyckad kväll

2008-02-09 @ 00:06:24
Kom precis hem ifrån bion med Charlotte. Vi såg som sagt National treasure 2 och jag kan verkligen rekomendera den filmen. Det kändes inte alls som den var två timmar, utan den var lagom lång. Riktigt underhållande med lagom mycket späning och action, kunde dock innehållt lite mer humor. Men man kan ju inte få allt här i livet.
Vill bara få en sak sagt nu. Challe, ta det som en komlimang, du är en väldigt lätt männsika att umgås med. ( :
För er som undrar så vågde jag inte lägga in stöten. Få ta det vid ett annat tillfälle.

Lyssnar just nu på Drake Bell och funderar på om jag ska lägga mig. Är trött, men har blivit lovad att bli gratulerad när klockan är 02:00 utav Danne. Tror inte jag kommer vara vaken så, men skulle allt gärna vilja se om han kommer ihåg hans lilla löfte.
Aja, den som är vaken får se. IBM, man och godnatt på alla om jag inte skriver igen.

image111

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo, Challe är lätt att umgås med..Hmm..hur kommer det sej att alla kort jag har tagit kopieras vilt här på internet? Funderar på att göra dem upphovsrättskyddade...

2008-02-09 @ 10:52:52
URL: http://caarooliines.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback