Bloggwar.

2008-02-02 @ 12:53:25

Karin, för i helvete vad är Slibbiglugg? Snälla snälla söta rara lilla gumman, lär dig att komma på egna saker att säga! Och när du ändå håller på, lär dig att stava mitt namn FILGREN!

Dessutom har du redan fått min förklarning till varför brukar rulla på golv. Jag är en global människa, en stolt global människa.


 

Vandrande pinnar? Okej, alla har ju rätt till sin åsikt. Men vandrande pinnar? Kunde du inte kommit på något värre? Som typ ett golv som påminner om dig.

HAHAHAHAHAHAHA, oj oj vad det dära kan misstolkas. Kan säga så här, då skulle jag iaf inte vilja rulla på det.
Jag relaterar inget till golv, nrä har du någonsin hört mig prata om golv? Om inte du nu tagit upp det som ett samtalsämne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback