( :

2008-02-09 @ 12:00:19
Vaknade imorse klockan åtta, kunde inte somna om så jag titta på tv ett tag. Gick sedan upp och började städa rummet. Klockan tio kom bror upp så var det dags att öppna paket. Blev gladaste för Ipoden jag fick av Danne. Han är verkligen underbar. Sedan ringde farfar och grattade mig, fick då prata med honom ett tag. Sen gratta Danne mig från Freddie. Men han glömde bjuda honom till barnkalaset som jag ska ha. : (
 
Karin ringde för ett tag sedan och började skrika och hålla på, som vanligt med andra ord. Fick även prata med Anna som lät riktigt sjuk, stackare. Först fick hon nackspärr i veckan och blev orolig för att missa tävlingen. När den äntligen lättat så blir hon sjuk. Ska iaf önska alla tävlingmänniskor lycka till, Karin & Mingis. Jag håller tummarna.
Nu ska jag väl städa klart rummet och fixa lite.Skriver senare.
Kommentarer
Postat av: Jonna Ahvander

Yes , Kan du tänka dig jenny :D?
Kommer du följa den då?

2008-02-09 @ 12:16:57
URL: http://ahvanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback