1,2,3

2008-02-22 @ 20:54:16
Kan inte säga hur många gånger jag kollat på trailern till Superhero movie. Längtar så sjukt mycket till den kommer ut. Känner på mig att detta vara garanterat årets film, kanske till och med deceniumet's film.
Drake Bell! Tror inte att någon kunnat missat vad jag tycker om den killen. (a)

Börjar nästan kännas som jag har tre huvudsaker som jag diskuterar i bloggen.
  1. Karin
  2. Drake Bell (Drake & Josh)
  3. Filmer

Ska nu leta upp Stardust på Danne's dator och bränna den. Ska sedan kolla på den igen, finns inte så mycket annat att göra ikväll. Tror att febern fortfarande är kvar, men inte lika hög som förut. Något positivt med denna fredag iaf.

IBM, man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback