Vart är Bojan?

2008-12-21 @ 15:37:16

Sitter just nu i mitt rum med min tomtemössa på huvudet. Älskar verkligen den! Den är så mysig, stor, lång och röd.

VILKEN UNDERBAR DAG! Väntar just nu på att maten sak bli klar. Det kommer bli så himmelskt gott så det inte är sant. Mamma och pappa har köpt grillad kyckling. Det finns verkligen inget godare på denna planet! De har även köpt ostbågar, något som jag varit sugen på sedan i fredags. Så väntar just nu bara på att maten ska bli klar, sedan ska det bli fotboll! Arsenal - Liverpool. Detta är egentligen den enda matchen jag inte ser framemot. Den allra största anledningen är Reina. Jag hatar verkligen honom i dessa situationer.


Börjar undra vad det finns i Dannes julklapp till mig. Vet att det är från mediamarkt, men kan inte lista ut vad det är. Vet vad jag önskat mig i den storleken. Men om han köpt det tänker jag lämna tillbaka det. Hoppas bara han inte köpt något alldeles för dyrt. Blev bortskämd förra året på julafton med för mycket pengar av honom och på min födelsedag hade han köpt en iPod. Så hoppas verkligen att han inte slösat alldeles för mycket pengar på mig.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback