så skoltrött

2008-12-07 @ 14:25:26
Har verkligen ingen lust att plugga, inte överhuvudtaget. Funderar på att läsa engelskan, biologi och plugga på det allra lättaste av kemin. Sedan får det bli hårdpluggning i veckan. Sedan är det innebandy VM.

Väcktes imorse av Karin som ringde. Vi höll en konversation i en halvtimme som i stort sätt gick ut på ... ingenting. Vi fick det iaf konstaterat att hon är en hora. Jag kallade henne bitch, men hon rättade mig. Vi bestämde även att under lovet kommer det bli 00power, Supernatural maraton och Twilihgt på bio. Längtar redan, speciellt till Supernatural.


Kom igår på vad problemet är. Öppenhet. Det slog mig igår att jag inte haft någon riktigt nära vän som jag kan berätta allt för under de senaste fyra åren. Det finns en bra anledning till varför också, jag är rädd för att bli sviken igen. Men igår slog det mig att jag inte kan fortsätta så, har ibland brutit ihop för känslan av ensamhet bli alldeles för mycket, och det har blivit allt vanligare under de senaste 7 månaderna, pga. ytterligare en anledning som jag skäms över. Hur som helst ska det bli ändring på det. Vet att jag kan lita på de vänner jag har.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback