SÅ CHOCKAD!

2008-12-13 @ 17:54:53

Har nu fixat tre säsonger till jullovet, vars uppgift är att fylla tomrummet efter Supernatural. Vilket är ett omöjligt jobb. Den ena är Prison break, har visserligen haft den länge men har varken kollat på den eller följt med på tv. Sen är det Freddie, som gick på tv för ett tag sedan och vad jag kommer ihåg från den så var det riktigt roligt. Den sista är The class som jag lyckats tajma in varenda helgen under de senaste helgerna, ganska underhållande. Men som sagt, ingen av dessa kommer fylla tomrummet.


Det hände något otroligt nyss. Fick ett sms från Karro, hon har tydligen sett Twilight nu. Bara det är otroligt. Nej, det som jag nu ska berätta kommer troligen chocka alla som överhuvudtaget känner till henne. Men jag lovar och svär på mitt egna liv att detta är sant. I ett av sms:en sa hon att Robert Pattinson nästan var snyggare än Ronaldo. Jag lovar det är sant! Blev tvungen att fråga om hon mådde bra, tvivlade där ett tag att det ens var hon jag pratade med.

Är så chockad så jag kan inte ens fungera rätt just nu. Som jag sa till henne, detta kommer ta ett bra tag att smälta.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Carro

:O:O:O:O Jag är i chocktillstånd. Detdär var inte Karolina :O

2008-12-13 @ 18:00:07
URL: http://jagecaroline.blogg.se/
Postat av: Julia

ooh han e snygg :D

2008-12-13 @ 18:23:34
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback