Perfect match (?)

2008-12-01 @ 18:06:33

Vaknade imorse efter en hemsk natt där man inte sovit mycket. Kämpade mig ur sängen för att kolla om febern fortfarande var kvar och visst var den. Så idag fick man stanna hemma. Somnade sedan om och vaknade igen halv tolv. Sedan dess har det inte hänt mycket. Har försökt plugga lite, men orkade inte göra matte och rättskunskapen har jag verkligen kämpat mig igenom. Har nu läst kapitel 5, vilket var läxa.

Fick nyss sms från Karro. Tydligen har den dära lilla fröken förföljt en kille, som hon tyckte var otroligt fin. Den lilla stalkern. Nu är det inte själva förföljelsen som är det man ska bry sig om. Nej, det mest uppseendeväckande kommer nu ... killen var svensk (!) Tänka sig att lilla Karolina kunde hitta något intressant hos svenska killar. Det var då det slog mig, vilka olika smaker vi har. Vilket är väldigt konstig, vi båda har väldigt olika åsikter om saker och ting. Vi är väl vad man kan kalla en perfect match. Nej, ska väl återgå till Rättskunskap J2000.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback