nyåsraftonsmorgon

2008-12-31 @ 11:13:55

Är så stolt över mig själv just nu. Igår blev jag riktigt rädd eftersom jag trodde att min effektivitet var borta med vinden, haha.  Men denna morgon har bevisat allt annat. Gick upp vid tio, har sedan dess hunnit med en snabbstädning i rummet, frukost , duschning, tvätta håret och Challemärkt mig. Ska nu eller snart dra igång med lite pluggande, vore skönt att få vissa saker ur världen.

Vem vet, det kanske blir lite Fabregas istället. Var ett tag sedan han visade upp sin färdigheter.


Får se hur det blir ikväll sedan Vore rätt så skönt om man fick även det uträttat ganska snart. Antingen blir det något hos JB, eller så stannar jag hemma. Saker och ting sket sig ganska rejält när jag blev sjuk. Trodde det skulle hålla i sig ända tills idag, vilket det gjorde förra året. Men usch vad fel man kan ha ibland.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback