morgon igen

2008-12-30 @ 11:21:22
Sitter just nu och väntar på att man ska få klartecken från Karin om när vi ska ses i Farsta. Hon sa halv - kvart i tolv, vilket betyder att det troligen kommer bli tolv - kvart över tolv.

Precis som väntat kom jag inte upp tidigt imorse, dock av en helt annan anledning. Hade också problem med att somna inatt, men när det väl var avklarat sov jag som en stock.


Så nu fick man svar, tidigast om en halvtimme påstår hon att hon kommer vara där, återigen det betyder tolv. Ska gå runt och titta lite idag. Får se om det blir något och hur länge jag orkar, känner redan hur humöret sviker en för en sådan utflykt. Får se vad som sker efter också. Kanske blir något mer, annars ska jag väl hem och försöka få rummet städat. Har inte gått så bra de senaste gångerna jag försökt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback