middag på gång!

2008-12-25 @ 17:26:51

Nu är julen över. Eller visserligen är det en mini julafton för mig imorron med, men annars är den nu över för våran familjs del. Har varit dålig på att skriva här de senaste dagarna, och det finns en enkel förklaring till varför. Under de senaste dagarna har jag varit sjuk, vilket verkar ha blivit en tradition för min del runt jul. Så kan lugnt säga att julaftonen detta år kunde ha varit mycket bättre. Började med en sömnlös natt som varade mellan 22:00 då jag gick och la mig, till 04:00 då jag äntligen somnade. Där emellan fick jag max 50 minuters sömn, gick sedan upp 03:30 och la pussel i en halvtimme innan jag gick till sängs igen och somnade omedelbart. Gick sedan runt hela dagen med feber som bröt ut ordentligt under julklappsutdelningen. Så Danne och jag åkte hem runt sju tiden. Fick ändå en massa fina klappar och nu i efterhand är frågan om Görans ändå inte tar priset.


Har nu under denna dag mest slöat. Gick ut och träffade Malin en timme, fick då skavsår av mina skor. När man väl kom hem provade jag kläderna jag fick igår. Och nu håller jag på att fixa dagens middag helt själv. Känner mig så duktig. Pizza i micorn. Har ingen aning om vad som kommer ske ikväll, troligtvis inget storslaget eftersom man ska upp tidigt imorron och jag misstänker att jag har lite feber.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback