KKT plugg

2008-12-14 @ 14:11:48

Så, nu ska jag dra igång med pluggandet. Bredvid mig står en cola och en halv chokladkaka. I bakgrunden står även bronsmatchen i handbolss EM på och rullar. Snart kommer man även få lite mer ljus och ljud utifrån, eftersom svettnings platsen är precis utanför mitt fönster.

Om två timmar är det bandyfinal. Då ska man ta en liten paus, för att sedan fortsätta igen. Sen ikväll när man tröttnat på den skiten ska jag återgå till engelskan. Kände mig så duktig när jag pluggade igår, kunde en hel del.


Aja, nu till KKT. Kan inte ett skit. Är orolig för provet kommer gå åt helvetet, tror knappats att närvaron kommer kunna rädda mig.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback