Hittade honom!

2008-12-18 @ 20:40:31

Har nu kommit hem från julklappshandling. Hittade något till alla, förutom till Karin och Danne dvs. Detta år var det år vi köpte minst julklappar, trots det har vi lagt ut mer än någonsin. Ska snart ta och räkna ihop hur mycket man är skyldig bror, sedan ska man på jakt efter tomteluva.

Sitter nu och tittar på någon hockey turnering. Har världens ångest och oro över att jag inte kommer på något som ska vara klart tills imorron. I min värld är varken julen eller jullovet nära. Det är verkligen hemskt!


Hittade idag en bok som jag velat ha en längre tid, Fotbolls stjärnor 2009. Anledningen till det är för att jag har 2004 och 2005, och hade en känsla av att Fabbe skulle vara med i årets. Såg då boken idag och var tvungen att titta. Blev först överlycklig när jag såg målvakter, Almunia. På backarna var Gallas en av de förstnämnda, om inte den förstnämnda. Sedan kom man till mittfältet och jag vet inte vad som skedde i mitt huvud när jag såg dem. Höll på att börja hoppa och skrika av lycka i affären, såklart var ha med där, Francese Fabregas. På anfallet fann man även Adebayor, vilket betyder att det var en Arsenal spelare på varje kategori. Är så stolt.

Ska nu leta efter en liten tomteluva.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback