He's back today

2008-12-28 @ 13:25:56

Fick verkligen sova ut inatt. Så otroligt skönt. Vaknade vid tolv och gick upp för tjugo minuter sedan. Tanken var ju att man skulle plugga idag, men orkar inte med det. Skjuter upp det till imorron istället. Denna dag ska istället ägnas till lite mys saker. Ska spela lite mer fram till fotbollen som börjar vid tre, efter den får vi se vad som händer. Inatt är det dessutom J-VM igen! Ska dock inte lägga mig innan nu, det var alldeles för jobbigt att gå upp. Kommer nog även kunna hålla mig vaken så länge det krävs.

Det slog mig imorse att jag äntligen kan ha på mig mina strumpbyxor, nu när jag har hittat en kjol. Så idag är det världspremiär för dem. Är så glad så.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback