Hem - mat - bort igen

2008-12-27 @ 15:56:05

Är nu hemma från en kort sväng i Kungens kurva på mellandagsrean. Det blev ingen mobil, den kändes inte så jätte bra, så ska klura på det ett tag till. Hittade dock en tv jag blev sugen på att köpa. En 26 tum, större än vad som var tänkt, men den var ganska billig. Inte ens 5000 kr kostade den. Pappa och jag gick också runt ocj lekte night vison. Fan vad jag älskar min pappa och hans humor.

Istället blev det en jacka, en kofta och ett spel. Ska till Farsta med Karin på måndag, om inget annat ändras innan dess. Ska leta lite mer efter mobil och kläder då.


Morfar ringde precis och bjöd över oss. Jag blev så glad så jag landade på golvet. Hade precis frågat mamma om inte vi kunde bjuda över dem.

//Jenny  

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vare för mobil du tänkt köpa?=)

2008-12-27 @ 20:16:27
Postat av: Anonym

vad vare för mobil du tänkt köpa?=)

2008-12-27 @ 20:16:43
Postat av: Jenny

SV: sony ericsson w302

2008-12-27 @ 20:53:49
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback