en ganska mysig dag

2008-12-11 @ 15:02:22

En sån ganska mysig dag var det idag. Det enda negativa var att jag glömde iPoden hemma, och att man måste plugga kemi som fan idag.

Började med att man kom till skolan, fick tillbaka testen på rättskunskapen. Fick ett OK och ett bra! På en av frågorna. Stolt som fan. Sedan fortsatte det med biologi, där det var grupparbetena som gällde, satt mest och störde Anna. Följde sedan med Johanna till bussen. På vägen tillbaka fick Karro en filmidé, själv tyckte jag inte att den lät så bra. Engelskan var helt okej. På rasten innan samhällen satt jag och Karro mest och babblade. Vi kom fram att det ev. kanske (mycket tveksamt) kommer bli en London resa någon gång i vår. Med inriktning United, har ingen aning om hur jag kommer klara av det, men, men. Vad gör man inte för Karro?

På samhällen skulle vi bara svara på frågor, så jag och Karro drog, eftersom det inte heller var någon KKT idag för våran del.


Innan man klev på bussen upptäckte man att iPoden låg kvar hemma på skrivbordet. Fick då sitta tyst för mig och filosofera om allt och inget. På vägen hem fick man även för första gången på evigheter se killen igen. Så var tvungen att meddela Karro om det.

Ska nu vila hjärnan lite grann innan man börjar med kemin.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback