Annandag jul

2008-12-26 @ 12:02:51

Annandag jul, Grattis farmor! <3
Idag har man en rätt så fullproppad dag och vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Just nu är farfar och farbror här på besök. I år är det dock inte lika jobbigt som förra året eftersom det nu gått en tid sedan det hände. Känns nästan som det var en evighet sedan farmor dog, men faktum är att det bara gått 1½ år.

Besökarna kommer nog stanna kvar till fem tiden ungefär. 18:10 är det fotboll. Arsenal - Aston Villa. Utan Fabbe förvisso, kommer vara som ett hål på mitten. Men förhoppningsvis få Bendtner spela nu när Adebayor är avstängd, det skulle isf lysa upp planen lite grann.


Efter fotbollen är det körslaget, ERIK SEGERSTEDT! Ska titta på det ett litet tag och ringa in och rösta. Förhoppningsvis kommer jag kunna göra det ett par gånger. Sedan ska jag lägga mig, ska upp inatt och titta på Sverige premiären i J-VM. Har längtat i ett år nu, enda sedan finalen avgjordes och tänker verkligen inte missa det nu bara för att det är i Kanada och kommer visas mitt i natten.

Ska väl återgå till den övriga familjen nu. Maten är nog klar snart, håller på att hungra ihjäl.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: C

fyllde hon år i dag eller ?? eftersom de stod grattis. usch jag kommer ihåg när allt hände .. :/ <3333333

2008-12-26 @ 13:32:29
Postat av: Jenny

SV: japp, det gjorde hon. Jag med ... :/

2008-12-26 @ 15:09:02
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback