A happy as I can be

2008-12-03 @ 20:01:41

Livet leker verkligen just nu. Trots att det är sjukt mycket plugg och jag är jämt och ständigt småsjuk nu, vilket är väldigt påfrestande. Trots det och alla annan skit så är det så ljus som det bara kan vara just nu. Räcker bara med att tankarna flyger iväg till fotboll och Arsenal så dyker en United och Chelsea vinst upp i huvudet. Sedan kommer det riktigt stora glädjen. Vilket troligen alla som känner redan gissat sig till att jag syftar på nu. FABBE ÄR LAGKAPTEN! Det är helt sjukt hur den tanken kan göra mig så glad. De flesta har nog ingen aning vad det verkligen innebär. Men jag vet hur mycket det lyfter en som person, och hur mycket man utvecklas tack vare den lilla tygbiten på vänsterarmen.


Har nu pluggat en hel del rättskunskap. Usch, vad tråkigt det är! Har även fått förfrågan av Karin om jag vill gå på blinddate. Vet inte riktigt om jag vill det eller inte. Det är just det dära blind som skrämmer mig. Man vet ju aldrig, hon kasnke har bestämt sig för att ge igen för allt man gjort mot henne genom åren.

Ska nu plugga lite till.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback