3 december- "bästa datumet"

2008-12-03 @ 17:45:41

Herregud vilken rolig dag. Den började ganska segt och tidigt för mig. Skulle ju till Farsta innan för att hämta ID-kortet. Kom till skolan kvart i elva, en kvart innan bestämt. Johanna och jag började direkt med att fixa allt. Så när Anna kom 20 minuter senare fick hon välja kort och fixa serpentinerna. Vi fick då beskedet att Karro inte skulle komma förens kvart över tolv, vilket var en timme senare. Det gav oss tid till en hel del saker. Hamrin fick idén att även hon ville fixa lite, så hon tog alla återstående ballonger och blåste upp dem, klottrade ner dem. Sedan gick vi runt tillsammans i skolan och hängde upp dem där vi tyckte de passade.
Minuterna innan Karro kom greps vi av världens panik. Vi hade ingen aning om hur hon skulle reagera. Och tanken på att hon skulle bli sur spred sig. När hon väl kom fick hon det största leendet jag någonsin sett henne ha, vilket troligen är det näst största någonsin, Karin hade ett större första gången jag såg henne. Hur som helst blev hon jätte glad och tyckte det var jätte gulligt. Presenten blev hon överlycklig för.

På idrotten var det styrka som gällde. Riktigt kul, och man känner sig duktig nu efteråt. Resten av dagen bestod utav fysik och sedan en tur till Farsta där vi åt glass, och tittade på mobiler. Karro gick också runt med ballonger hela dagen runt sin hand. Hon måste sett rolig ut när hon åkte hem ensam.

Väntar nu på att maten ska komma hem. Förhoppningsvis ska den bota huvudvärken man har. Sedan blir det Rättskunskapsprov plugg.
Måste även tillägga att Anna sårade mig djupt på fysiken idag. PÅ RIKTIGT! Tror helt ärligt att jag aldrig någonsin kommer förlåta henne.
Bilder kommer upp på bdb. Ni får ursäkta den dåliga bildkvalitén. Har den gamla mobilen nu, eftersom min fuckat up sig totalt.
//Jenny  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback